Tyler Perry.com

Home

You Can Get Anything You Want

Comments (page 17)

Post Comment
  • Sheneith Hawkins Dallas,Tx.

    Hey T, we made it back from Port City on last night around 9 or 9:30pm. I had to lay it down shortly after arriving. It was good to see & spend time w/ the crew. Lol... They will be attending another friend's birthday party/costume party on this coming weekend & they asked me was I coming back. That I'm not sure of. We'll have to see. When I got in on last night I had to start on the laundry right away. Dryer is going right now. :-) I'm glad I did get on up & check it b4 time. Well, I hope we run across each other sometime or another on this day. So, as for now I'm about to get myself 30 more minutes of shut eye. PEACE

    Reply
  • Temi LA-NG

    Counting so much on this phrase and most especaily on God's word.. that with all All things are POSSIBLE... and when my hope wears thin.. i remember...EVEN DREAMS BELIEVE...SO?I keep my dreams ALIVE!!......xoxo

    Reply
  • Sheneith Hawkins Paulette's House ;-)

    What's going on... :-)

    Reply
  • Paul Manjanja South Africa

    Thank you.

    Reply
  • Sheneith Hawkins Shreveport, La.

    Hey You! :P

    Reply
  • Marletta Priscilla Fomby Hall County

    Tyler My website is called "Inspirational Beginnings" You have to start somewhere and once you become a member you become an Inspirational Thinker. "I know that this is risky of putting my spirit out here like this but I copyright all my work". So as a Wo- Man thinkth, so is that Wo- Man! You showed e so much love on December 19 2011 with my project, that is still in working process. Sometimes I don't even want to hear your voice or see your face because you Inspire me sooooooooo much. I have never wanted any job as bad as I do with you. You show my father off in the light that I do but yours is world wild. I see why now, Jesus has lead me to you! Step down and email me!

    Reply
  • Sheneith Hawkins Dallas,Tx.

    Big tight strong hug.....Good Night! I didn't say kiss with that hug cause kissing lead to pregnancy. Somebody said u can get pregnant by kissing. In that case can u kiss me & turn me into your princess? That's all I wanna know! Nothing else even manners!!! :P

    Reply
  • Sheneith Hawkins Dallas,Tx.

    What he mean by, all these chicks be clapping & they AIN'T USING HANDS? Is that suppose to be something good or what? I'm just asking

    Reply
  • Sheneith Hawkins Dallas,Tx.

    I used to be intimidated by u Tyler, it wasn't ever Madea that intimidated me. It was the man behind Madea. Lol... :-) I'm no longer intimidated by you. I'm actually very much so interested in you. And I have been for quite some time now. Believe me when I tell u, if I wasn't interested I would NOT be wasting my precious valuable time following you. And I for sure ain't stalking. Lol... I'm checking the Deeds! Lol... Lol.... Lol... For real though. I can't just have no any man, I must have a certain One(man). I done tried that other stuff it don't work for me but to each us own. And like yourself I don't want nobody who don't want me. If he can live without me I can for sure live without him. With gladness! I do remember otherwise though but I'm so glad those days & times are behind me, or a better way of putting it is -under my feet! Under my feet! Yeah, I said. Cause that's exactly what I mean. And it wasn't easy nor was it quick. I get JOY when I THINK ABOUT WHAT HE DONE FOR ME. You're Special, you know that? And it takes a special kind of man to be with me. He knows BEST! AND I LIKE IT!!!! I got somewhere to be early in the morning. I must now get ready for bed. It's been good, so, let's make it even better than that & better than that TOO!

    Reply
  • Temi LA

    I celebrate your grace of Liberality that stems from a pure heart... Blessing you were.. Blessing you are.. Blessing you will be.. and Blessed Hath.. THOU...********************** I have rest in my heart for you this weekend.. because I know the scriptures... and I know that ....everything you do will prosper!!!... pop a drink my dear and take a bow... this weekend sets a new record!!! Hugs...

    Reply
  • Sheneith Hawkins Dallas,Tx.

    ...Your HEART?!?!

    Reply
  • Sheneith Hawkins Dallas,Tx.

    (Hug).... Good night!

    Reply
If Loving You Is Wrong - Tuesdays @ 9/8c on OWN