Tyler Perry.com

Home

Questions Bring Answers To Get You To Your Goals

Comments (page 16)

Post Comment
  • Judy Browne Rochester, NY

    Wow! You hit the nail on the head. Did you go to school for counseling? I never looked at it that way. God has all the answers and when we seek Him first He will add everything unto us. How profound and true everything you said in your comment. Many people ask celebrities how they succeed. Your answer here will help a lot of people. God Bless, Judy

    Reply
  • Sheneith Hawkins Dallas,Tx.

    Immediately....

    Reply
  • VivianL Sharp Cleveland, Ohio

    Listen! That's the best advice I hear all the time.

    Reply
  • sheryl sumter sc

    Hello Mr. Perry. my name is sherl robinson west. I am a 46 year old disabled widow that resides in sumter sc. I purchased a house here in september 2010. from a john T connor. I gave him 40,000 dollars and have been making monthly mortgage payments of 389.00 dollars to him. Now my home is in forclosure. I have been trying to contact the bank that originally gave the loan but they said the loan was sold to the housing authority. The housing authority wants their money of 61,000 plus or i was told that i will be put out on the streets. I take care of my baby brother that has muscular dystrophy and my mother recently suffered five anuryseums and a stroke. I had to send her away because i don't know if my home will be taken away from me. Right now i'm so afraid and yes i am saved and yes i'm trying with every fiber in me to trust God the more. What if anything can you do do to assist me in this crucial delemma so that i can keep my home. God bless you as always.

    Reply
  • Sheneith Hawkins Dallas,Tx.

    Ok, I was shocked & like Wow! OMG for real!!! Lord U know, U know, U know! The Lord knows what I don't know & He also knows what I do know. If I can't be vulnerable with Him then that's a problem & a serious problem at that. All I do know is I'm gonna keep on following Him, scared sometimes, wounded sometimes, confused sometimes, even wrong sometimes but He knows me & He loves me & He chose me. And I'm so glad & so happy to know He means me NO HARM! Oh & please let me not leave out that I'm strong sometime & weak sometimes; weak & strong. But He didn't bring me this far to leave me, And I truly & crazy-ly trust that!!!!! I just prefer to be pleasing in His sight. I'm just thankful for Him not hardened my heart but softened it as only He could have. And why He love me so, I realky don't know just yet but I'm still looking cause He saves the best FOR LAST. 100fold alright, I'll talk with u later. :)

    Reply
  • Sheneith Hawkins Dallas,Tx.

    I DID NOT type WHOLESALE! It should say, "SHOKED!" thank u very much :P lol... Ok!!!

    Reply
  • Sheneith Hawkins Dallas,Tx.

    John 15 Abide... Abide...Abide.... Fruit...more fruit....much fruit! :-) Today is the day that FBOW is back July 13, 2012 Friday. :-) Here's what's funny, lol... When u announced u were gonna be here in Dallas for your stage play, I was too excited, nervous, ready, excited, excited, excited... Lol... Then I thought the only bad part was the fact when your play come here & then its over & gone, just the thought of that saddened me & balanced me. So each week, day etc.. leading to May 10th I could hardly wait til the day & afterward I was surprised, happy, & sad. So, I woke up the next rainy morning to get another tix for your show. Ok, Im on day #2, I heard what I didn't heard just the day b4, I'm a little more prepared. I so enjoyed! Do u know after all I have been in the same room w/ you less than a month later & God knows I was hoping, praying u would just be there & u were & It was breathe taking. Lol...I couldn't stop laughing, then I heard u say, ok, get your laugh out! I was wholesaler but I had to control myself. :-) Just the ideal of u being here in the city as I drove back home was so nerve wrecking, like what do I do! Lord Jesus! Lord Jesus! :) ...well, I'll cut it right here & pick up later on. All things work together for our good.... called according to HIS purpose. "Amen" It's been all good! :-)

    Reply
  • Sheneith Hawkins Dallas,Tx.

    BLESSED is the man Who walks not in the counsel of the ungodly/wicked, Nor stands in the path of sinners, Nor sits in the seat of the scornful; BUT his DELIGHT is in the law of the Lord, And in His law he meditates/ponder by talking to himself day & night. He shall be like a tree PLANTED by the rivers/channels of water, "glory" That brings forth its fruit in its SEASON, Whose leaf also shall not wither; "yes" And WHATEVER he does SHALL PROSPER. The ungodly are not so, But are LIKE chaff which the wind drives away. "Amen!" Therefore the ungodly shall NOT stand in the judgment, Nor sinners in the congregation of the righteous. Psalms 1.

    Reply
  • Sheneith Hawkins Dallas,Tx.

    Ok! I'm back. :-) Change the subject: When I'm observing & checking you out as a person there are numerous reasons to why I adore, admire, support, listen, hear & respect u and of course laugh & smile at you AND with you!!! Lol... Smh... Sometimes you seem supernatural & you make what u do look so fun. However on the other hand we sometime hear your pain & concerns. My for sure your book of your history will be amazing. I actually went out last week looking for your 1st book. Lol... When I asked the lady for help at the information center I gave her the name of the book. But that location didn't have it there. I'm looking forward to reading this humor book. I will say this, I don't listen to what others have to say about u or what's going on in your world. I prefer to get it from you. Example: the fire. My heart was racing but u hadn't said a thing about it & u even still showed up for ...gets a job stage play. Finally on ur live chat u spoke, I believe if I recall right. & it was nothing like the media had said. You're a special kind of guy, you know that? And one of a kind, too! :-) When they post guys photos saying, "eyecandy" I be wondering to myself why isn't that Tyler Perry's photo there instead! I already know u don't care for that type of attention!!! Which is all good. But just know u are really the eyecandy -body, soul AND Spirit! :-) lol... It's so beautiful that its almost unbelievable! I never said u were perfect cause that would be a lie. Ain't none of us perfect, just BETTER!!! :-) LOL... Anyway.... I'm learning a lot by just taking some time to listen & watch your special features & the commentaries are great too! When you see a smiling face on your post just think of Ariel when she smiled which was too adorable. Lol... Ttyl Peace of...

    Reply
  • Sheneith Hawkins Dallas,Tx.

    ...cool? I'm finally asking u these questions to make sure I'm not looking at it & taking them the wrong way. You got to remember I'm that female that wouldn't accompany a dude to lunch, dinner or etc cause if I didn't have nothing else I had food to eat. Thank the Lord for that!!! :-) lol... If I'm the female & I call this dude up today to go eat, & the next day some other dude everytime I wanna go eat or out to see a movie etc.. or if the guys can call me up just to accompany them for dinner who's being used & abused right here? I just wanna know! I look at it like this -if he ain't gonna be the one who feed me & my sons everyday then he ain't worth my company when he's bored or what have you! Who needs for a guy to feed them, what was the person gonna eat if he didn't call u up or better yet is it called socializing? Lol... Do it ever get old or do it form a relationship. What is it from a man's point of view? I'll get back with u later cause family is calling in. :-) : P

    Reply
  • Sheneith Hawkins Dallas,Tx.

    Tyler Perry, you give to ppl so much laughter, joy, hope, encouragement etc... I have a question: Do u sometimes believe that ppl tend to look at others & what they have accomplished then they try to do what the next person has done to get where that person is at in hope to be successful? I personally don't believe being in the spotlight is for everybody. Which I can say you handle yours so well & you handle anyone who tries to handle you Madea comes out! Lol... Madea is encouraging, loving & she takes no mess. Lol... Then you act so mild mannered that it can't help but be funny! Another question: When ppl tell u they wanna just get to meet u one day, how does that make u feel? I personally look at it this way -if I just gotta met someone one day I really don't wanna do that. Maybe I'm not looking at it from another's point of view. When I read comments that says, I just want the chance to sit down one time with u(Tyler Perry) I be thinking do they REALLY mean that? Was there any1 u felt u needed just a minute of their time, as u were trying to figure this thing out? Is that honor are is it really saying, I need u, to use u, for what I got going on & after that I'm cool

    Reply
  • Myriam WA

    There is anything too hard to God; Everything is possible to those who believe. I love your word today on this video, it gives hope to those tired of the issues and difficulties, and challenges of life. Indeed, all that we need we already have. The book of Ephesians 1 and verse 3 states it very well (Amplified Bible version): May blessing (praise, laudation, and eulogy) be to the God and Father of our Lord Jesus Christ (the Messiah) Who has blessed us in Christ with every spiritual (given by the Holy Spirit) blessing in the heavenly realm! Amen! You are right on man of God, keep on going because God is certainly with you! We love you and praying for you! Blessings!!!

    Reply